.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناگفته ای از انصراف خاتمی

یکی از نزدیکان رئیس جمهور سابق ناگفته ای از انصراف سید محمد خاتمی از کاندیداتوری برای انتخابات را بیان کرد.

دکتر غلامعلی رجایی در نوشته خود که در سایت تابناک منتشر شد آورده است: چند شب پيش، برخي از کادرها و فرماندهان قديمي جنگ که در ميان آنان فرماندهان لشکر هم ديده مي‌شدند، از من خواستند مراتب اين آمادگي و حمايت را در ديداري با او اعلام کنند.

وی در ادامه می نویسد: به منزل ايشان تلفن زدم و طبق معمول در نهايت محبت آغاز سخن کردند و اعلام آمادگي را براي ديدار با اين فرزندان معنوي امام ابراز داشتند، اما لحن ايشان را در عباراتي که بلافاصله از او شنيدم، بسيار نگران ديدم که رگي از جديت و تا حدودي آزردگي در آن ديده مي‌شد. وي نيز از اعلام آمادگي اين ديدار که از من خواست صبح روز بعد به آقاي رمضاني، مسئول دفترش، تذکر دهم، گفت فلاني ولي پيش خودت باشد، من الان در اين انديشه‌ام كه با وضعي که پيش آمده، آقاي مهندس موسوي، قصد ماندن در اين عرصه را دارد و بايد از نامزدي انصراف بدهم و باز تأکيد کرد که اين پيش خودت باشد و به کسي منتقل نشود.

رجایی در ادامه یادداشت خود می نویسد: وقتي با تعجب علت را پرسيدم، با همان لحني که آزرده مي‌نمود، پاسخ داد من نخست با آقاي موسوي هماهنگ کرده بودم که ايشان بيايد و من نيايم. پس از اين‌که با اصرار به من گفت هرگز قصد ورود به اين عرصه را ندارد و من را مطمئن کرد، من حرکت کردم و کار را آغاز نمودم. در اين روزها، حرف‌هايي که ايشان مي‌زنند با آن موضع پيشين، تطابق و تطبيق ندارد و اين روند به صلاح و مصلحت ما نيست و من کاملا آماده هستم انصراف بدهم و ميدان را در اختيار ايشان گذارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.